Wij verhuren op dit moment 3 ruimtes ; De kerkzaal, het vergaderlokaal en de consistorie ; apart en in combinatie. (We verhuren, zowel apart als in combinatie met b.v. een dienst, ook de witte "ontmoetings tent" . Daar zijn specifieke regelingen en kosten voor.) Als wij een (externe) verhuur aanvraag krijgen, gaan we met de vrager in gesprek en geven wij de volgende opties ; * Met / zonder koster * Met / zonder koffie/thee * Met / zonder geluid * Met / zonder beeld * Met / zonder beeldscherm * Met / zonder catering wensen * Met / zonder aanpassingen aan b.v. podium * Met / zonder verwarming En aan alles hangt natuurlijk een prijs ! We hebben een Excel matrix met alle basis prijzen, maar die is te gecompliceerd om te publiceren (en daar kunnen wij ook nog van afwijken !). Neli van Haarlem beheert de agenda en is voor gemeenteleden het eerste aanspreek punt. Als er conflicterende verhuur vragen zijn, overlegd zij met de kerkrentmeesters. Voor rouwdiensten van gemeenteleden is er een checklist en overlegd zij met Dick. Voor externen (bv. de gemeente West Betuwe) ben ik het eerste aanspreekpunt; dus gaarne, zoals nu, op de website mijn nummer vermelden. Gemeenteleden weten de weg naar Neli wel te vinden. |
Huur onze veelzijdige kerkzaal Huur onze veelzijdige kerkzaal | ||
Huur onze consistoriekamer Huur onze consistoriekamer | ||
Huur ons vergaderlokaal Huur ons vergaderlokaal | ||
Huur onze ontmoetingstent Huur onze ontmoetingstent | ||